Voor 16.00 besteld: volgende dag in huis!

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten voor Nederland zijn EUR 4,95 bij verzending tot EUR 100,-. Daarboven is verzending GRATIS. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €8,95 per bestelling.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden elke dag tot 16.00 verwerkt. Dit betekend als u voor 16:00 besteld, u dan de bestelling de volgende werkdag in huis heeft. Bestellingen die gedaan zijn op vrijdag na 16:00, of in het weekend, worden maandagmorgen verwerkt en heeft u dinsdag in huis.

 

Is het ook mogelijk om mijn pakketje af te halen?

Ja dat kan. Geef bij de verzendoptie ‘Afhalen in Almere’ aan en uw ontvangt van ons een bericht wanneer uw pakketje klaar staat. Afhalen kan van maandag t/m zondag van 10:00 tot 21:00. U kunt ook mailen, bellen of WhatsAppen voor het plaatsen van een bestelling.

 

Via welke koeriersdienst wordt er geleverd?

Mizori Shisha werkt uitsluitend met PostNL.

 

Wanneer krijg ik mijn tracking code?

Zodra uw bestelling wordt ingepakt ontvangt u een tracking code in de mail. Deze tracking is te volgen op het moment dat het pakketje bij PostNL in het sorteercentrum voor het eerst wordt gescand. Dit zal dan de avond op de dag van verzending zijn. Op de dag van aflevering kunt u zien hoe laat PostNL bij u het pakketje komt afleveren.

 

Hoe ziet het verwerkproces eruit?

Op het moment dat u een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een bestelbevestiging van ons. Als u de bestelling ook direct betaald heeft, dan ontvangt u ook nagenoeg gelijktijdig een factuur van ons in de mail (met MrCash of DirectBanking kan daar wat langere tijd tussen zitten). Met deze tracking code kunt u, op jouw.postnl.nl, zien wanneer uw pakket zal worden afgeleverd. Als u de eerste keer niet thuis bent ontvangt u van de bezorger een code waarmee u een ander tijdstip en afleverlocatie kunt kiezen. Op de dag van aflevering, ontvangt u in de ochtend een tijdsvenster van aflevering. De koerier doet twee afleverpogingen alvorens uw pakketje naar een afhaalpunt bij u in de buurt gaat. U ontvangt hiervan melding in uw brievenbus. Ook als de bezorger het bij de buren af geeft ontvangt u daarvan een berichtje in de brievenbus. Voor België en Duitsland geldt dat de koerier maximaal 3 afleverpogingen doet, voordat de bestelling naar ons geretourneerd wordt.

 

Houd er rekening mee dat er overdag bezorgd wordt. Bent u overdag niet thuis, overweeg dan om uw bestelling op uw werk te laten bezorgen of een PostNL afhaalpunt. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het bezorgtijdstip. U kunt een alternatief afleveradres opgeven via jouw.postnl.nl

 

Hoe pas ik een verkeerd opgegeven adres aan?

Als uw bestelling nog niet verzonden is kunt u contact opnemen met de klantenservice. Is de bestelling al verzonden? Met de trackingcode en uw postcode kunt u dat eenvoudig het adres aanpassen via jouw.postnl.nl.

 

Ik heb geen tracking code ontvangen?

Het kan zijn dat de betaling nog niet is verwerkt. U heeft dan ook nog geen factuur gekregen van ons en de bestelling is daarom ook nog niet verstuurd. Doe eerst de betaling en stuur eventueel een betaalbewijs (kopie van de boeking) naar ons in de mail. Het kan ook zijn dat het door u gebruikte emailadres niet juist is geweest. Stuur in alle gevallen een mail naar info@mizorishisha.nl met uw bestelnummer en wij sturen je zo snel mogelijk de tracking code.

 

Kan ik mijn pakket bij een PostNL afhaalpunt laten afleveren bij mij in de buurt?

Ja, dat is mogelijk. U kunt dit zelf aangeven tijdens het bestellen. Als dit niet direct wordt weergegeven na het invullen van uw postcode en huisnummer dan kan het zijn dat u automatisch aanvullen van google aan heeft staan of dat u de cookies moet verwijderen om deze optie te krijgen. Dit laatste kan voorkomen als u al vaker bij ons besteld hebt.

 

Ik heb een andere vraag.

Mail je vraag naar info@mizorishisha.nl Noem altijd je bestelnummer, de naam waarop je besteld hebt en het gebruikte emailadres.